• pup_header_roy
  • pup_header_server
  • pup_header_tablet
Notebooks en tablets

clearvox_centraleEven voorstellen

ClearVox is een Nederlands bedrijf en levert verschillende VoIP oplossingen en diensten uitsluitend aan netwerkproviders en landelijk netwerk van geaccrediteerde en professionele telecom & ICT partners.

ClearVox is de specialist op het gebied van VoIP software. Betrouwbaarheid en flexibiliteit vinden wij bij ClearVox ontzettend belangrijk. De IP communicatieserver van ClearVox is het resultaat van ruim vijf jaar software ontwikkeling. Onze klanten profiteren van de laatste ontwikkelingen op VoIP-gebied, doordat ClearVox een 100% eigen ontwikkeling is zijn wij in staat om razendsnel in te spelen op veranderingen in de Nederlandse markt. Deze zakelijke IP telefooncentrale blinkt uit in functionaliteit, kwaliteit en schaalbaarheid. En wel zo vertrouwd: de ClearVox communicatieservers zijn ontwikkeld op Nederlandse bodem.

 

Voice over IP als basis van telefonie

De VoIP-technologie (Voice over Internet Protocol). Vrij vertaald betekend de afkorting:  “telefoneren over een internetverbinding”. VoIP is de basis van ClearVox en biedt vele voordelen boven traditionele telefonie. Hieronder vallen operationele en onderhoudsgerichte kostenbesparingen maar ook meerdere functionaliteiten. Tegelijkertijd is de spraakkwaliteit zo goed dat degene naar wie u belt niet meer kan onderscheiden of u op kantoor bent, op het vliegveld of aan de andere kant van de wereld.

 

Session Initiation Protocol (SIP)

Een SIP trunk is te vergelijken met een telefoonlijn. Het verschil is dat inkomende en uitgaande telefoongesprekken via het datanetwerk verlopen. M.a.w. u belt niet meer over een traditionele analoge of ISDN netlijn maar over een dataverbinding. Het SIP protocol is geschikt voor multimedia communicatie zoals audio, video en andere datacommunicatie. Bijkomend voordeel van een SIP trunk is kostenbesparing op infrastructuur, data en spraak gaan over dezelfde verbinding. Daarnaast zijn abonnement en gesprekskosten lager dan bij traditionele telefoonlijnen.

 

clearvox partner

De voordelen in het kort

Lager beltarief en abonnementskosten t.o.v. traditionele ISDN netlijnen
ClearVox is niet VoIP/SIP/ISDN provider gebonden. 100% keuze vrijheid.
Eenvoudig en snel te installeren
Zeer flexibel en makkelijk uit te breiden
Capaciteit van VoIP netlijnen en aantal toestellen zijn  per direct te vergroten
HD geluidskwaliteit
Locatie onafhankelijk en ideaal voor thuiswerkers, flexwerkers en mobiele gebruikers

 

ClearVox IP telefooncentrale

De ClearVox communicatieserver; noem het een innovatieve IP-telefooncentrale.
Ontwikkeld met passie en oog voor kwaliteit. Besparen op uw telefoonrekening?

Met de ClearVox IP telefooncentrale gebeurt het aanzienlijk. De return on investment wordt in de meeste gevallen al op zeer korte termijn bereikt. En zeg nou zelf, daar doet u het toch voor? Wij bieden u een breed scala aan mogelijkheden. Mogelijkheden die met een traditionele telefooncentrale niet gerealiseerd kunnen worden. Om de vijf tot tien jaar een nieuwe telefooncentrale aanschaffen?
Dat is voorgoed verleden tijd!

 

Open standaards

ClearVox heeft zich bij de ontwikkeling van zijn producten altijd gericht op open standaards. Dit leidt tot een betere compatibiliteit en meer flexibele oplossingen.Dankzij het gebruik van open standaards en open interfaces zoals SIP, XML of LDAP kan communicatie eenvoudig worden geïntegreerd in bestaande zakelijke processen en worden flexibele oplossingen gecreëerd. Nagenoeg elk merk toestel op basis van SIP kan gekoppeld worden aan de ClearVox. Voordeel, een enorme keuze van toestellen.

 

clearvox_interfaceGeavanceerde technologie

De ClearVox wordt direct gekoppeld aan het datanetwerk van het bedrijf voor het  gebruik van telefoongesprekken. De telefoons worden rechtstreeks op het datanetwerk aangesloten, net zoals een computer. ClearVox is de basis voor het omschakeling naar diverse technologieën. Of u nu de voorkeur geeft aan analoge of ISDN netlijnen of wilt profiteren van de nieuwste technologie van SIP-providers, er zijn talloze mogelijkheden voor aansluiting op openbare telefoonnetwerken.

 

Uitgebreid getest

Wij leveren innovatieve IP telefooncentrales voor het MKB, groot zakelijke markt en netwerkproviders. Als vanzelfsprekend zijn onze telecommunicatieoplossingen uitgebreid getest op diverse hardware van uitsluitend A-merken. Hierdoor kennen wij als geen ander de kwaliteit en de limieten. De basis van al onze producten is het ClearVox operating system gebaseerd op Open Source technologie: een robuust besturingssysteem op basis van Red Hat Enterprise Linux.

 

Geen opties of meerprijs voor functionaliteiten

ClearVox is eenvoudig in gebruik en beheer, kent lage investeringskosten en heeft een groot aantal handige zakelijke functies die standaard zijn. waarvoor geen extra licenties voor benodigd zijn. M.a.w. u betaald voor het aantal gebruikers  en meer niet. Geen meerprijs voor functionaliteiten zoals een wachtrij, Auto Attendant, gespreksopname, aantal SIP netlijnen of Call Center functionaliteiten.

 

Auto Attendant

Een Auto Attendant is een virtuele telefoniste. Stel: al uw medewerkers zijn in gesprek. Om de beller toch te woord te staan, heeft u de mogelijkheid een welkomstmelding- of -boodschap te laten horen aan de beller. Zodra een medewerker beschikbaar is, wordt het gesprek automatisch door de ClearVox doorverbonden. Zo bent u altijd telefonisch bereikbaar en gaat er geen gesprek verloren.

 

Keuzemenu’s

Het keuzemenu; wie kent het niet? Kies 1 voor…, Kies 2 voor…., Om uw klanten nog beter van dienst te zijn, biedt ClearVox de mogelijkheid van keuzemenu’s die de beller direct met de juiste persoon of afdeling verbinden. De beller wordt zo niet onnodig doorverbonden voordat hij de juiste persoon aan de lijn krijgt. Het voorkomt de nodige ergernissen bij uw klanten.

 

Wachtrij

Wachten is nooit leuk. Maar een wachtrij is soms onvermijdelijk en voor niemand een pretje. ClearVox heeft de unieke functionaliteit om de beller op de hoogte gehouden van de het aantal wachtende dat voor hem is en de gemiddelde wachttijd. Duurt het te lang voor de beller? Dan heeft de beller de mogelijkheid om uit de wachtrij te stappen en naam en telefoonnummer in te spreken om teruggebeld te worden. Service zoals het hoort.

 

Uitgebreide doorschakel mogelijkheden

Ook het doorschakelen van gesprekken behoort tot de standaard mogelijkheden. Zo kiest u er bijvoorbeeld voor om uw zakelijke telefoon buiten kantoortijden door te schakelen naar uw GSM, telefoon thuis of voicemail. De beller krijgt keurig een melding dat het bedrijf gesloten is en wordt doorgeschakeld. Daarnaast kan hij ervoor kiezen een bericht achter te laten om de volgende dag teruggebeld te worden. Zo bent u altijd stand-by. Doorschakelen kan op basis van tijd, doorschakelen op basis van beschikbare medewerker en op basis van telefoonnummer beller.

 

Pick-up Groepen

Medewerkers kunnen bijvoorbeeld per afdeling ingedeeld worden in Pick-up groepen. Stel een collega is even van zijn werkplek en zijn telefoon gaat over dan is het niet nodig om naar zijn bureau toe te lopen om het gesprek aan te nemen. U kunt namelijk vanaf uw toestel op eenvoudige wijze het gesprek naar uw telefoon toe halen en kunt u de beller te woord staan.

 

Telefoonboek

Via het ClearVox Control Panel (CCP) op uw PC kunt u o.a. gebruik maken van de bedrijfsgids (intern telefoonboek) en kunt u op eenvoudige wijze een intern of extern telefoonnummer bellen op basis van persoon of bedrijf. Het telefoonnummer wordt automatisch gekozen zonder dat u het nummer op het toestel hoeft in te toetsen. Daarnaast heeft u een eigen gebruikersgids die u zelf kunt invullen met de voor u belangrijke personen en bedrijven die u geregeld belt. De ClearVox zal het binnenkomende telefoonnummer direct “vertalen” naar de naam van de persoon of bedrijf, zodat u direct kunt zien wie er belt.

 

Naambellen

U kunt gebruik maken van naambellen. Door middel van de numerieke toetsen van het toestel voert u een gedeelte van de naam van de persoon of bedrijf die u wilt bellen. Toetst u bijvoorbeeld de C in van ClearVox, dan ziet u op het display van het toestel een overzicht van bedrijven of personen die beginnen met een C. Als u meer letters van de naam intoetst zal de degene die u zoekt bovenaan komen te staan.

 

Gespreksopname

Het opnemen van gesprekken kan uw telefonische dienstverlening in vele opzichten verbeteren. En het kan in sommige gevallen noodzakelijk zijn. Alle gesprekken van en naar klanten kunnen worden opgenomen. Zo heeft de gebruiker direct inzicht in eerder gevoerde gesprekken met een klant. En kan de klant zo goed mogelijk te woord worden gestaan!

 

Voicemail

Bent u even niet in de gelegenheid een oproep aan te nemen? Geen paniek. De beller doorverbinden naar uw ClearVox voicemail is een goede oplossing. U kunt het bericht beluisteren via een telefoon of PC. Indien gewenst stuurt ClearVox u het ingesproken bericht per e-mail (mp3-file) toe.

 

Flexwerken of Hot Desking

Flexwerken; wie doet het tegenwoordig niet? ClearVox maakt het mogelijk om bureau telefoontoestellen als flexwerkplek te gebruiken. Dit houdt in dat de gebruiker op een willekeurig Aastra toestel inlogt met zijn toestelnummer en pincode. Vervolgens is de medewerker onder zijn eigen nummer bereikbaar op dit toestel. Wanneer op een ander toestel wordt ingelogd, logt het eerste toestel automatisch uit en het nieuwe toestel in. En wordt er gebruik gemaakt van hetzelfde model telefoontoestel worden de geprogrammeerde toetsen meegenomen. Wel zo handig.

 

Koppeling toestellen (Twinning)

Steeds meer medewerkers hebben twee telefoons. Interne mobiele medewerkers hebben meestal een vast bureau toestel en een mobiele DECT handset. Het is vervelend als het vaste toestel rinkelt en u in gesprek bent op uw DECT handset. Met Twinning koppelt u beide toestellen aan uw doorkiesnummer. Bent u in gesprek op een van beide toestellen dan zal het andere toestel niet overgaan.

 

Vast/mobiel intergratie

U heeft de mogelijkheid om uw GSM te integreren met ClearVox. Door de integratie fungeert het GSM toestel als een intern toestel. Stel u bent niet op kantoor en wordt gebeld op uw vast telefoon, dan is het mogelijk dat het gesprek doorschakelt naar uw GSM. U heeft dan ook de mogelijk om het gesprek door te verbinden naar een willekeurige collega op kantoor. (laatste is SIP provider afhankelijk).

 

Telefonische conferenties

Conferenties behoren tot een veel gebruikte functionaliteit in bedrijven. Vooral als er externe partners of klanten meedoen, is het belangrijk dat de conferentie snel en gemakkelijk kan worden opgezet. Het aantal gebruikers van een conferentie gesprek is nagenoeg onbeperkt. Naast het zelf opzetten van een conferentiegesprek, kunt u ook klanten en medewerkers vragen om een telefoonnummer van de ClearVox te bellen en met een pincode kunnen ze deelnemen aan het conferentiegesprek.

 

Kantoor aan huis

Buitendienstmedewerkers die ver van hun bedrijf wonen, of parttime werkers die lang moeten reizen en ongunstige werktijden hebben, vinden het prettig van uit huis te werken. ClearVox integreert deze medewerkers geheel en transparant in het  bedrijfsnetwerk. Alle telefoon functies die ze van kantoor kennen (oproepen aannemen of doorverbinden, telefoonconferenties opzetten, aanwezigheid en statusdisplays van collega’s) zijn op precies dezelfde manier en zonder beperkingen beschikbaar op de thuiswerkplek.

De enige voorwaarde is de aanwezigheid van een internetverbinding zodat het SIP-telefoontoestel kan worden gebruikt. Als de PC van de thuiswerkers worden aangesloten via een beveiligde dataverbinding van een Virtual Private Network (VPN), kan het VPN ook worden gebruikt voor spraakverbindingen. Dit zorgt voor meer databeveiliging tijdens spraakcommunicatie.

 

Realtime Rapportage

De ClearVox heeft diverse rapportages die u inzicht geeft in het telefoongesprekken. Inzicht in uitgaande/inkomende gesprekken, gesprekstijden per toestel. Heeft u bijvoorbeeld een service afdeling en wilt u realtime inzicht van het aantal inkomende gesprekken, aantal bellers in de wachtrij, gemiste gesprekken, telefonische beschikbaarheid van de medewerkers, gemiddelde en maximale wachttijden Dan kunt u een Smart TV of PC aansluiten aan uw ClearVox en heeft u daarmee een Wall display en direct inzicht in uw telefonische bereikbaarheid en servicegraad.

 

Voordelen van ClearVox:

Nederlandse fabrikant en distributeur en leveren uitsluitend aan getrainde en gecertificeerde partners.
Voor pre-sales & technische support, hebben onze partners direct contact met de ClearVox ontwikkelaars zelf.
Wij kunnen maatwerk leveren, iets wat niet mogelijk is met de bekende telecomleveranciers.
Wij beschikken over een aantal software ontwikkelaars met kennis van o.a. C, C+, PHP, Ajax, HTML, Python, Perl, Pascal, Assembler, MySQL, Oracle, Inormix, Sybase, Ingress en DB2.

 

Voordelen van de ClearVox communicatieserver:

De nieuwste technologieën zoals VoIP, SIP en XML, als de basis voor innovatie communicatie oplossingen.
Technologische onafhankelijkheid en toekomstbestendige ontwikkeling dankzij een open systeemarchitectuur en het gebruik van wereldwijde standaards SIP.
Uitgebreide aansluitingsmogelijkheden voor bedrijven met meerdere gebouwen.
De klant betaald voor het aantal gebruikers en meer niet. Geen extra kosten of opties voor functionaliteiten.
ClearVox een bewezen betrouwbare zakelijke telecom oplossing
De IVR (interactive voice response) mogelijkheden zijn enorm flexibel en ongekend sterk.
Standaard gespreksopname op een ClearVox met een opnamecapaciteit van zo’n 170 – 240.000 gesprekken.
ClearVox maakt elke nacht een back-up van de klanten programmering. Bij een escalatie kan direct de laatste programmering worden geladen.
Geen prijzige software upgrades, altijd de beschikking over de laatste softwarerelease met de nieuwste mogelijkheden

 

Enorme keuze van toestellen

Door het gebruik van Open Standaarden zijn nagenoeg alle telefoontoestellen die SIP ondersteunen, te gebruiken op de ClearVox communicatieservers. Zelf hebben wij uitstekende ervaringen met Aastra IP desktop toestellen en draadloze IP-DECT handsets. ClearVox in combinatie met Aastra bieden wij extra functionaliteiten. Natuurlijk kunnen wij u advies geven met het maken van de juiste keuzes van type telefoontoestellen.

aastra toestellen